14 mai 2014

Review: Gel de dus Yves Rocher cu lavanda din Provence


Buna fetelor!
Astazi va prezint un alt gel de dus pe care l-am folosit luna trecuta si am decis sa-i fac un mic review.



Descrierea oficiala:
"Ingrediente de origine vegetala: ulei esential de lavanda din Provence, gel de aloe vera, glicerina vegetala, baza de curatare vegetala, pH neutu pentru piele. Un gel de dus cu textura revigoranta si parfum delicat de lavanda din Provence, cu note aromatice si accente de vara."

Ingrediente: 
Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Parfum, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Lauryl Glucoside, Tetrasodium Edta, Sodium Cgloride, Salicylic Acid, Linalool, Sorbic Acid, Alcohol, CI 17200, CI 44090

Ce spun eu:
+ imi place ambalajul, este destul de atragator
+ are o consistenta cremoasa
+ face spuma multa daca folosesti un burete de baie
+ curata bine pielea, fara sa o usuce
- mirosul nu prea m-a convins; in general imi place mirosul de lavanda, insa la acest produs mi s-a parut cam ciudat

Alte detalii: 
* Pretul: intre 7,5 si 10,5 lei 
* Cantitatea este de 200 ml
* Il gasiti aici sau in magazinele lor
* Valabilitate: 6 luni de la deschidere
* pH neutru pentru piele
* Testat sub control dermatologic

Voi ati folosit acest gel de dus? Daca da, ce parere v-a lasat? Ce alte geluri de dus de la Yves Rocher ati folosit si v-a placut?
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates