16 mai 2014

Review: Gel exfoliant zilnic Elmiplant Skin Control


Buna fetelor!
Astazi revin cu un nou review facut unui produs pe care eu il indragesc foarte mult si anume gelul exfoliant de la Elmiplant.
L-am achizitionat acum cateva luni impreuna cu o crema-gel matifianta din hypermarketul Cora. Setul era undeva la 12 lei daca nu ma insel si am profitat de ocazie si l-am cumparat!



Descrierea oficiala: 
"Elimina impuritatile! Acest gel special formulat cu ingrediente active naturale, exfoliaza si purifica tenul. Micro-particulele naturale de bambus curata pielea la suprafata, indepartand eficient celulele moarte, sebumul si impuritatile care astupa porii. Extractul de lemongrass cunoscut pentru proprietatile sale antiseptice, stimuleaza si revigoreaza tenul, lasandu-l improspatat si tonifiat.
Rezultate dovedite clinic: Punctele negre sunt eliminate, pielea este mai neteda si mai curata, fiind in acelasi timp protejata impotriva deshidratarii."

Ingrediente:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates/Palmeth-25 Acrylate Copolymer, Cocamidropropyl, Betaine, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Capryloy/Glycine, Tocopheryl Acetate, Parfum, Cymbopogon Flexuousus Oil, Mannitol, Cellulose, Hydroxypropyl Methycellulose, Phenxyethanol, Sodium Hydroxide, Ethylexyglycerin, Tetrasodium Edta, CI 77289

Instructiuni de utilizare:
Aplica zilnic pe pielea umeda, masand usor prin miscari circulare. Evita zona delicata a ochilor. Lotiunea astrigenta Skin Control impreuna cu crema Skin Control potrivit nevoilor tenului tau. Poti alege intre crema hidratanta anti-imperfectiuni si crema-gel matifianta.

Ce spun eu: 
+ particulele abrazive sunt fine si blande cu tenul
+ mirosul este discret, fresh, de plante, deloc puternic
+ gelul este transparent si destul de dens
+ elimina excesul de sebum
+ curata destul de bine, lasand tenul catifelat
+ necesita o cantitate mica de produs
+ nu mi-a iritat tenul, nu mi-a produs roseata sau cosuri
- nu am vazut nicio schimbare in ceea ce priveste punctele negre

Alte detalii:
* Pretul este in jur de 12-15 lei
* Cantitatea este de 150 ml
* Testat dermatologic
* Nu contine parabeni sau parafine

Voi l-ati folosit? Daca da, cum vi s-a parut?
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates