8 mai 2014

Review: Sampon Head&Shoulders anti-matreata cu mentol


Buna fetelor!
Dupa cum am spus in postarea anterioara, am sa fac o serie de review-uri produselor terminate in luna Aprilie.
De-a lungul timpului am tot incercat diverse sampoane, atat din comert, cat si homemade, dar niciunul nu a reusit sa ma impresioneze.
Intr-o zi, gandindu-ma ca nu am folosit niciodata unul de la Oriflame, am facut greseala de a comanda samponul anti-matreata cu extracte de brusture si grapefruit din gama Nature Secrets. Pana sa folosesc acest produs nu am avut absolut deloc matreata. 
Inca de la prima utilizare, in ciuda ambalajului foarte atragator si a mirosului extrem de placut, mi-a provocat matreata si mi-a incurcat parul in cel mai urat mod posibil.
De atunci, a inceput o lupta continua cu matreata: diverse tratamente, masti etc, nu mai stiam ce sa mai fac ca sa scap de ea.
Pe acesta de la Head&Shoulders l-am achizitionat in urma recomandarii domnisoarei unde eu ma tund. N-am mai rezistat si am intrebat-o pana la urma ce produs mi-ar recomanda pentru a scapa de matreata. Nu a stat mult pe ganduri si mi-a spus despre acest sampon, pe care si ea l-a folosit si a avut efecte, wow!
Nu am mai stat nici eu pe ganduri si l-am cumparat in varianta mica. Nu regret deloc!
Am ramas placut impresionata de rezultatele acestuia, sincer nu ma asteptam sa faca minuni. 
Am folosit deja 2 tuburi si chiar imi pot forma o parere sigura despre el.



Descrierea oficiala:
"Sampon anti-matreata, inlatura matreata pentru un scalp sanatos. Samponul anti-matreata Head&Shoulders lupta impotriva celor 5 semne ale matretei. Formula sa contine Vitazinc care hidrateaza scalpul, ajutandu-l sa-si recapete echilibrul natural si mentol natural care curata scalpul si parul, oferind o senzatie de racoare placuta de prospetime."

Ingrediente: 
Aqua, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Glycol Distearate, Zinc Carbonate, Sodium Chloride, Sodium Xylenesulfonate, Zinc Pyrithione, Cocamidopropyl Betaine, Dimethicone, Parfum, Menthol, Sodium Benzoate, Hydrochloric Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Magnesium Carbonate Hydroxide, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methypropional, Linalool, Ammonium Laureh Sulfate, Magnesium Nitrate, Sodium Polynaphthalenesulfonate, Methychloroisothiazolione, Magnesium Chloride, Cl 42090, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Tetrasodium Edta, CI 17200, Dmdm Hydantoin.  

Instructiuni de utilizare:
Agitati flaconul inainte de folosire. Aplicati pe parul ud, samponati, clatiti!

Ce spun eu:
+ m-a scapat de matreata
+ imi place mirosul, este placut, mentolat, nu foarte puternic
+ consistenta este cremoasa
+ se clateste repede si lasa prul frumos parfumat
+ necesita o cantitate mica de produs
+ curata foarte bine parul lasandu-l moale si matasos
+ cantitatea de produs imi ajunge destul timp
+ nu mi-a ingrasat parul
+ nu mi-a iritat scalpul

Alte detalii:
* Pretul este in jur de 12 lei, 20 lei si 35 lei
* Se gaseste in 3 variante: 200 ml, 400 ml si 750 ml

Voi ati incercat acest sampon? Ce parere ati avut despre el? Ce alte sampoane v-a ajutat sa scapati de matreata?
Pupici!

Template by:

Free Blog Templates