25 septembrie 2014

Top 15 produse sub 20 lei


Buna, fetelor!
Astazi revin cu o postare utila, zic eu! Vreau sa va prezint niste produse bune si accesibile si sper sa va placa si sa va fie de ajutor!

1. Servetelele demachiante Blanchette B sunt bune, imbibate cu mult produs, indeparteaza impuritatile si nu mi-au provocat iritatii sau cosuri.


2. Gelul de curatare Dr Soleil - Hydra Clear nu face foarte multa spuma, insa indeparteaza impuritatile. Nu usuca tenul si il lasa usor catifelat la atingere. Mirosul este unul discret, nu mi se pare ca miroase a ceva anume, insa nu este deranjant. Este bland cu tenul si nu mi-a provocat iritatii sau cosuri.


3. Crema-gel matfianta de la Elmiplant Skin Control are o textura usoara, intra repede in piele si miroase placut, fresh. Matifeaza, hidrateaza si ajuta la reducerea cantitatii de sebum. O recomand cu incredere persoanelor ce au probleme cu sebumul, este foarte buna!


4. Sapunul cu sulf de la Ortos este eficient impotriva acneei, matretii si parului gras. Eu il folosesc doar pentru ten. 
Ma spal cu el atat dimineata, cat si seara si in ceea ce priveste sebumul il reduce considerabil. La inceput mirosul mi s-a parut deranjant, insa pe parcurs ce l-am folosit m-am obisnuit si mi s-a parut ok. Usuca putin tenul, dar usuca si cosurile. 
Il recomand persoanelor cu tenul gras sau mixt! 


5. Apa micelara 3 in 1 de la Nivea este un produs nou in rutina mea.
Imi place in primul rand ca nu contine parfum! Este blanda cu tenul, demachiaza foarte bine si nu lasa pielea lipicioasa. 


6. Pudra de argila Aslavital cu siguranta o cunoaste toata lumea. Eu o folosesc o data pe saptamana in diverse combinatii folosind sucuri de legume sau fructe.
O tin cam 15-20 de minute pe fata pana se usuca, iar dupa ma spal cu apa calduta. In urma acestei masti, tenul ramane catifelat.


7. Gelul de dus cu mango si acai berry de la Elmiplant Senses Touch este preferatul meu!
Miroase demential, este cremos si curata foarte bine! 


8. Crema de corp de la Vivanatura cu ulei de portocale dulci si unt de shea intra repede in piele, este hidratanta, mirosul este placut, usor dulceag, imi place tare mult!


9. Crema de maini Happy Skin de la Oriflame este preferata mea. Foarte mult timp am cautat o crema care sa intre repede in piele, dar sa si hidrateze si da ... am gasit-o intr-un final!
Imi mai place faptul ca nu lasa mainile uleioase si le catifeleaza.


10. Crema antiseptica de la Himalaya are o consistenta cremoasa si intra repede in piele. Mereu imi sare in ajutor atunci cand ma aleg cu vreo arsura, taietura sau o mica rana.


11. Deodorantul roll-on de la Nivea are un miros fresh si ofera o senzatie de racoare. In ceea ce priveste rezistenta, persista cam vreo 10 ore si isi face treaba de minune!


12. Masca de par Kallos cu placenta este preferata mea! Pe langa faptul ca are un pret foarte mic, este si foarte, foarte buna. Imi lasa parul matasos, nu mi-l incurca si miroase placut!



13. Tratamentul pentru ten si corector de la Elf il aplic rareori intr-un strat subtire pe monstruletii care apar pe ici pe colo si ii usuca. Pentru zona de sub ochi nu este indicat sa-l folositi pentru ca usuca foarte tare pielea.


14. Rujul de la Beauty UK este un nude superb! L-am comandat din Romania de pe site-ul lor, insa intre timp nu stiu ce s-a intamplat cu el pentru ca nu mai functioneaza. Daca nu ma insel, pretul era undeva pe la vreo 15 lei.
Are o consistenta cremoasa si hidratanta, se aplica usor si are un miros usor mentolat.


15. Ojele de la Gabrini ieftine si bune! Sunt rezistente fata de alte oje mai scumpe si au niste nuante superbe!


Voua ce produse sub 20 lei va plac?
Pupici!